۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴

زینی‌زاده در گفتگو با مهر:

تراکتورسازی می‌توانست بهتر نتیجه بگیرد/ در خط هافبک مشکل داریم

تراکتورسازی می‌توانست بهتر نتیجه بگیرد/ در خط هافبک مشکل داریم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی معتقد است این تیم می‌توانست در لیگ نتایج بهتری بگیرد و جزو سه تیم اول جدول باشد. او بدون آنکه مستقیما از مجید جلالی انتقاد کند می‌گوید هفته آینده جلسه‌ای را با کادر فنی برای بررسی شرایط تیم برگزار خواهد کرد.

حمید زینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تساوی تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل فجر سپاسی شیراز در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: تیم فجر مقابل ما 10 نفره شده بود و ما می‌توانستیم مقابل این تیم برنده باشیم؛ با این حال کسب یک امتیاز در بازی خارج از خانه منطقی است. ان شاءالله کادر فنی با بررسی این بازی نقاط ضعف را برای بازی هفته بعد با سایپا برطرف کند.

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا تا اینجای کار از نتایج تراکتورسازی در لیگ برتر رضایت دارد یا خیر"؟ تاکید کرد: به نظرم می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. اگر دقت می‌کردیم الان جزو سه تیم اول جدول بودیم. به هر حال این مشکلات را می‌شود برطرف کرد. ما در خط هافبک مشکلاتی داریم و هنوز بازیکن خوب خارجی پیدا نکرده‌ایم. قرار است یک بازیکن نیجریه‌ای به تمرینات ما اضافه شود تا در صورت تایید کادر فنی، با او قرارداد ببندیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین از برگزاری جلسه‌ای با کادر فنی خبر داد و افزود: هفته آینده و پس از بازی با سایپا بنده جلسه‌ای را با کادر فنی برگزار خواهم کرد تا نتایج و عملکرد تیم را در این هفت هفته بررسی کنیم.

زینی‌زاده درباره اینکه آیا در این نشست به کادر فنی هم اولتیماتومی داده خواهد شد یا خیر، ادامه داد: اصلا چنین بحثی نیست. بحث ما تحلیل هفت هفته لیگ خواهد بود. ما باید به تراکتورسازی واقعی برگردیم.

وی همچنین در خصوص انتقادهایی که به کریم‌ انصاریفرد و اینکه این بازیکن هنوز انتظارات را برآورده نکرده است، می‌شود گفت: به نظرم هم علی کریمی و هم کریم انصاریفرد راضی کننده بازی کرده‌اند. بقیه موارد به کادر فنی بر می‌گردد که چطور از بازیکنان استفاده کند. ضمن اینکه نباید فراموش کنید ما گل‌های زیادی هم به ثمر نرساندیم که بخواهیم انصاریفرد را در نزدن آنها مقصر بدانیم.

تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم فجر سپاسی رفت که در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل مقابل این تیم متوقف شد.

کد خبر 2121391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha